**NEWZ**NEWZ**NEWZ** - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van rickdamstra - WaarBenJij.nu **NEWZ**NEWZ**NEWZ** - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van rickdamstra - WaarBenJij.nu

**NEWZ**NEWZ**NEWZ**

Door: Rick

Blijf op de hoogte en volg

14 Maart 2009 | Australië, Airlie Beach

Tijd voor weer een update!

Begin Februari heb ik een week in Noosa gezeten en de "Noosa Everglades" tour gedaan, de 1ste dag een kayaktrip van een uurtje of 5/6 (dat ben je echt snel beu!) Al is de natuur links en rechts wel super.(Vogels die bij een niet nader te noemen vogelshow zomaar eens in de prijzen zou kunnen vallen :D) Een tentje opzetten met bizar slechte matrassen.
De 2de dag van de trip 1.5 uur peddelen (had ik al gezegd dat ik dit beu was?) en vervolgens een wandeling van 12 km in de snikhete zon naar een sandpatch. Op een of andere manier is dat vergelijkbaar met een enorm strand alleen dan boven op een berg en op een strand heb je meestal zee, boven op een berg euhm niet. De 3de dag was alleen een paar uurtjes terugpeddelen en weer een ervaring rijker.
In Noosa ben ik daarna nog even gebleven omdat Noosa erg spectaculair is qua omgeving, veel water en eilandjes en aangezien je daar ook kunt peddelen heb ik na 2 dagen toch weer de moeite genomen om even in de buurt rond te peddelen.

9 tm 14 feb Rainbow Beach

Rainbow Beach is erg gaaf vanwege de verschillende kleuren zand die er z

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Airlie Beach

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 April 2009

Home sweet home!!!!!

14 Maart 2009

Newzealand?

14 Maart 2009

**NEWZ**NEWZ**NEWZ**

23 Februari 2009

**NEWZ**NEWZ**NEWZ**

10 Februari 2009

Noodweer Aussie

Actief sinds 23 Okt. 2008
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 11968

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: