Noodweer Aussie - Reisverslag uit Brisbane, Australië van rickdamstra - WaarBenJij.nu Noodweer Aussie - Reisverslag uit Brisbane, Australië van rickdamstra - WaarBenJij.nu

Noodweer Aussie

Door: Rick

Blijf op de hoogte en volg

10 Februari 2009 | Australië, Brisbane

Hey weer ff een kort berichtje van hier. Aangezien er nogal wat natuurrampen gebeuren hier. Ik zit in Rainbow Beach, Queensland. Queensland staat voor 60% blank en er schijnen "hierboven" (richting het noorden) zelfs krokodillen door de straten te zwemmen en 1 jochie van 5 is vermoedelijk prooi geworden. Daarnaast hoorde ik van 2 andere nlers die van "boven" komen dat er mensen aan het vissen waren vanaf de snelweg. Ik zat tot vandaag in droge gedeelte daarvan, want zojuist breekt ook hier de pleuris uit. Goed om te weten dat ik de komende dagen in een tentje op Fraser eiland bivakkeer en dat er een aantal stormen voorspelt zijn. Dankzij die cyclonen die blijven komen en gaan moet ik wellicht wel een stukje van mijn reis overslaan en wordt het mogelijk vliegen vanuit Whitsundays naar Cairns. Cairns was eigenlijk een soort van eindbestemming, maar mocht ik daar nu eerder komen kan het zo maar zijn dat ik via de Outback toch nog even 2,5 / 3 weken naar NieuwZeeland ga.

Eigenlijk is regen nu wel ff lekker, want het was hier de afgelopen dagen erg warm maar dit geintje moet natuurlijk niet al te lang duren.

Ik zal binnenkort weer eens met een "Echte" update komen en wat meer foto's wellicht, als het klote weer blijft heb ik daar genoeg tijd voor :). Gegroet en tot laterrrrr

  • 10 Februari 2009 - 08:14

    DD:

    Vervelend! Nieuw Zeeland...

    Hou 't droog en niet te heet, zou ik zeggen.

    Houdoe ha

  • 10 Februari 2009 - 12:26

    Sandra:

    Ha Rick,

    Goed om iets van je te horen! Had al aan ons pap gevraagd of ie jullie pap&mam bij het voetbal had gezien en meer wisten over jouw verblijf in het noodweer! Nondepie he! Maar gelukkig is alles oke! En hopelijk blijft dat zo als je in een tentje aan het bivakkeren bent met storm op komst!?! Kijk maar uit! Veel plezier nog in ieder geval en NieuwZeeland is ook niet gek! Have a nice trip!!

    Groetjes,
    San en Don

  • 10 Februari 2009 - 18:43

    Rob En Janny:

    Hoi Rick,

    Fijn om weer iets van je te horen, zeker omdat het daar zo'n slecht weer is, en dan al die branden, toch wel eng hoor.
    Kijk maar goed uit en kom gezond weer terug.
    En geniet van de rest van je avontuur.

    Groetjes

  • 11 Februari 2009 - 08:31

    Mc:

    KOM NIET NAAR NIEUW-ZEELAND AUB, daar is het ook een gigantisch noodweer en heel het eiland is onder water verdwenen...

  • 11 Februari 2009 - 08:33

    Pipo:

    Nou maak ik me nog meer zorgen dan daarvoor. Laatste keer da gij in een tent zat, waren er cyclonen in de tent...

    Hadde oe poncho meegenomen?

  • 12 Februari 2009 - 11:20

    Riet:

    Hoi Rick
    Leuk weer eens wat te horen. Fraser eiland is wel een mooie plek om even te bivakkeren vooral s'avonds bij zonondergang. Ik wens je weer veel reisplezier.
    groet

  • 15 Februari 2009 - 15:22

    Pipo:

    www.rockwerchter.be

    Als ik de line up zo zie, ga ik er dan vanuit dat je nie meegaat?

    Laat maar ff wa weten, of reserveer via de site van rock werchter.

    Groeten

  • 16 Februari 2009 - 20:59

    Githa:

    (L)

  • 20 Februari 2009 - 19:17

    Willem En Loon:

    Ha Rickie,

    Lang niets van ons laten horen. Ik dacht moet toch weer eens gaan kijken waar je uithangt.
    Is australië al weer een beetje op gedroogd.
    Gelukkig dat je er niet heel erg veel last van hebt gehad.

    Wij zitten op het punt dat brabant alléén maar natter gaat worden maar dat is hier goed want morgen is het carnaval.

    Ik zal aan je denken als ik er morgen 1 of meer drink.

    Groetjes en nog een goeie reis en we zien elkaar snel.

    Groeten Willem en Loon.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 April 2009

Home sweet home!!!!!

14 Maart 2009

Newzealand?

14 Maart 2009

**NEWZ**NEWZ**NEWZ**

23 Februari 2009

**NEWZ**NEWZ**NEWZ**

10 Februari 2009

Noodweer Aussie

Actief sinds 23 Okt. 2008
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 11966

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: